Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΦΙΛΜ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΘΕΑΤΡΟ κ.λ.π., ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΑΨΕΙ 2-3 ΚΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, (ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛ.), ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΑ ΣΑΦΕΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΣ-ΣΥΝΘΕΤΗΣ-ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΣ-ΑΡΧΙΜΟΥΣΙΚΟΣ κ.λ.π. ΠΡΕΠΕΙ! ΣΙΓΟΥΡΑ...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΩΔΕΙΟ, Η ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΝΑ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΑΖ-ΜΙΞΑΖ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΟΝ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΟ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΣ, ΕΑΝ ΟΧΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΙΞΑΡΟΥΝ ΑΣΧΕΤΑ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑΙΜ-ΚΟΟΥΝΤ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ, ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ "ΚΟΝΣΕΡΒΑ". ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ-ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ "ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ, ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑΠΕΙΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ (ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ), ΠΟΣΟ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΦΙΛΜ Η ΘΕΑΤΡΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΤΗΝ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου